неделя, 3 февруари 2013 г.

Broken [DIFFERENT]

    Разбиха ми сърцето на милиони парченца. Ужасно е. Не го пожелавам на никого. Заедно сме, но в същото време сме на милиарди километри далече един от друг. Вече има спукано и няма да е същото каквото беше. Не знам какво ще стане ако се счупи.

Признавам, че и аз съм виновна за много неща, но той не остава по-назад от мен. Предложи да се разделим за малко и аз отказах, защото не мисля, че това е опция, но започнах да се замислям дали така няма да е по-добре. Никога досега не съм се чувствала толкова разбита психически.

Тъпо ми е. Той ми постави условие, но и аз имам разни изисквания към него. Както и да е. Просто в този момент адски много ми се иска да имам машина на времето и да го върна назад. Това е!

Не съжалявам за нищо. Но вече нищо няма да е същото!!! Ще се наложи да се затворя и заключа в себе си за да се излекувам. Трудно бих го допуснала отново до себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар