неделя, 1 август 2010 г.

Obssesion

Обсебена. Бях. От Ива. Скарахме се много лошо. За дето преместих една наша среща с половин час по-късно. Тя ме нахока, че не си спазвам уговорките. Каза още, че съм яхнала метлата, че не иска да чете за себе си по блоговете, била приключила с мен, била съм много добра актриса и съм била разигравала театър и накрая ми пожела приятен живот. А да и разбрах от една наша обща позната, че ми била сърдита завинаги.

Е може, би всяко зло е за добро. Но аз наистина се чувствах обесебена от Ива. Имам чувството, че ме ревнуваше от всичките ми приятелки и макар да ме подкрепяше когато харесвах някого винаги намираше едно голямо "Но" и се започваха едни обяснение кой какъв бил и т.н. А да и не харесваше Хлапето :(

Ива ми липсва от една страна и искам да се сдобриме, но тя не иска да разговаря с мен. Иска ми се да и кажа страшно много неща, без да си крещим или караме. Като на човек, като на приятелка. И да се изслушаме.

P.S. Ива, много се надявам с този си пост да те провокирам да ми се обадиш, за да говорим. И знай, че въпреки всичко те обичам. Много.

2 коментара:

  1. Гледай се каква си, момичето ти каза в смс, че предпочита личните разговори и не иска да чете за себе си по блоговете, ти пак си знаеш своето.

    Не става тъй, провинението ти е огромно спрямо нея, трудно ще изкупиш вината си, Юда.

    :-*

    ОтговорИзтриване
  2. Oh come on!!!!

    Не и ти!!!! Тя не иска да говори с мен!!!! Как да я провокирам иначе???

    Пък и тя май си противоречи сама на себе си! На мен ми стиска да и кажа всичко в очите, но нея явно не и!!!!

    ОтговорИзтриване