неделя, 25 април 2010 г.

Smile :-)

Реших да не се впускам в глупави експерименти и сега ще си помислите, че се страхувам, но това съвсем не е така!!!!!

Просто реших, че няма смисъл да се занимавам, защото там накъдето си мислех, че съм тръгнала има само пустощ и нищо повече.

Днес Хлапето ми се обади и това промени целият ми ден. Сега ще кажете, че яко съм се запънала за това Хлапе и не искам да го пусна. Да дори и така да е какво от това? А? Този човек ми носи толкова много положителни емоции, че съм залетяла яко нагоре и се чувствам отлично. И не, не си фантазирам невъзможни неща. Просто съм щастлива, отпусната, не чувствам напрежение.

Днес се видях с Ива & Co. Беше толкова яко!!!! Лафчета, туй онуй. Заредих се със какви ли не положителни емоции за седмици напред!!!! И съм толкова щастлива!! Толкова много ми липсваше онова чувство на удовлетвореност, че бях изпаднала в депресия. Усмивката ми се беше затрила някъде. Беше толкова далече, че колкото и да гледах напред и да се оглеждах около себе си за нея, тя беше някъде другаде. Но в момента в който ми се случиха хубави неща тя толкова бързо тичаше към мен, че се завърна с невероятна скорост и страхотен ентусиазъм. Яко нали? Лелеееееее колко е яко да се върнеш. Да, да точно така върнах се и съм зверски спокойна.

Знаете ли? Преоткрих се! Да!!!! Преоткрих се днес отново. И това го бях забравила как изглежда и как се чувства. Днес си спомних или по-точно имаше кой да ми го припомни. Леле колко съм ентусиазирана за нови подвизи и приключения. Направо не си е за вярване!!!!

И не спирайте да се усмихвате, че ако го направите така ще се загубите, че после няма намиране!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар