четвъртък, 1 април 2010 г.

"Sticky & Sweet" dedication

Днес си купих ДВД-то на Мадона "Sticky & Sweet tour", което имах щастието да гледам два пъти. Първият път в Германия, Дюселдорф на 04.09.2008, а вторият на 29.08.2009 в България, София.

2008-ма я видях за първи път. От тогава не си спомням почти нищо, тъй като еуфорията беше голяма и не можех да повярвам, че тази моя мечта изглеждащата толкова далечна преди да бъде осъществена се сбъдва и аз виждам моят идол.

2009-та :-) Тъй като вече бях гледала безброй пъти лайв концерта от Буенос Айрес, който беше плъзнал из нета и аз знаех всяко едно движение и вдишване на М, макар и от монитора на лаптопа, запомних абсолютно целият концерт от началото до края!!!!

Разбира се когато я видях тук на нашият стадион не можех да повярвам, че това е ТЯ!!! Да, преди това през деня докато я чакахме отвън, чухме да прави саунд чек, но въпреки това не вярвах, че това е нейният глас, все пак не я виждах....

Пуснаха ни вътре (беше нетърпима жега) и зачакахме да видим нашата кралица. Интрото започна със "The sticky & sweet machine" и в момента, в който публиката чу блаженото C-A-N-D-Y избухна!!! Когато ни видя се усмихна ужасно искрено. Беше ужасно, ужасно красива!!!! Започна и втората песен, която промени цялото съществуване на българската публика, които са я виждали безброй пъти извън страната, а и не само на тях!!!! Тя каза: "Alright Sofiaaaaaaaa!!!!!" Мисля, че по въпроса няма какво повече да се каже. От думите й се разбира достатъчно добре.

Музиката й значи ужасно много за мен. Откакто се помня това е жената която ме инспирира за абсолютно всичко!!!! Тя е най-ярката светлина, която някога е греела на сцената.

Бюрото ми се е превърнало във нейн олтар. Имам плочи, ДВД-та, СД-та, книги, списания, снимки, календари, значки, плакати..... и още куп куп неща, а на всичкото отгоре предстои да си купя още..... Пръснала съм толкова много пари.... УЖАС!!!! Но си струва. Това ми доставя удоволствие и ме радва. Не мисля, че е мания, а по-скоро храна за душата ми. Винаги когато ми е тъпо си пускам нейно СД или плоча и си оправям настроението. Ipod-a ми е пълен с нейни песни и клипове. Телефонът ми пък изобилства от нейни снимки.

Днес за да си купя въпросното ДВД съм станала в 07:30 и в 08:00 съм излезнала. Фенска му работа :-)

Мадона, благодаря ти за това което си, това което даваш на всичките си фенове, че дойде да ни видиш и най-вече за посланията които успяваш да оставиш на феновете. Никога не спирай да ме вдъхновяваш!!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар