неделя, 28 март 2010 г.

Switch off

Вчера си направихме "Switch off part[E]y" по случай "Earth Hour". Беше изключително забавна вечер :)

Бяхме обичайните заподозрени плюс Хлапето. Дааа беше с мен снощи. Исках да сме заедно за няколко часа. Най-накрая преодолях страховете си да се видим. Беше много приятно. Държеше се доста странно на моменти. Или по-скоро не.

Не, защото беше моето Хлапе!!!!!! Онова с което се запознах преди година и половина. Снощи всичко беше толкова истинско м/у нас, че все едно беше сън........ Нямаше бариера. Бариерата която аз толкова много градих през последната година. Беше паднала, дори мисля, че е разрушена.... Аз ли я разчупих на милиони парчета или стана от самосебе си??? Къде беше съзнанието ми снощи??? Аз от много време не съм била толкова себе си, колкото бях снощи. Хлапето също беше нещо повече от себе си. Сигурна съм!

Чудя се дали обстановката ни беше предразположила. Май не съвсем. Да де бяхме на свещи, ама имаше още куп хора с нас. Дори не бяхме седнали едни до други. Разговора вървеше от самосебе си. Дори не се сдърпахме. Като никога. Невероятно. Кой кого беше оплел??? Или се бяхме оплели взаимно. Не знам. Обаче аз омекнах. Разтопих се в момента в който се видяхме. Забравих всичко. Беше като на лента. Бях "switch off"!!!!

Бях загасила онази част от себе си, която живееше там в съзнанието ми, където имаше едно чекмедже "Хлапето", което аз не исках да отварям и бях заключила с катинари и вериги!!!

Но нали от известно време си говорим. И почнах да отключвам чекмеджето. Дори не бях усетила как го правя. Май не съм го била изтикала достатъчно навътре или май не съм искала....... Оффф и аз съвсем се оплетох.........

Но от друга страна се чувствам добре. Май съм будна и се наслаждавам на пролетта!!!! Май от чекмеджето изскочиха не змий и гущери, ами цветя от всякакъв род и тип.... Май Хлапето ме събуди. Напомни ми, че имахме хубави моменти, а тези които имаме заедно някъде там в бъдещето трябва да ги цениме, запазиме и да се възползваме от тях!

Май когато света реши да каже "Switch off" и всички си бяха изгасили лампите, при мен стана "Switch on". По-светло дори от слънчев пролетен ден.

1 коментар: