четвъртък, 4 март 2010 г.

Купих си лъч светлина

Сигурно ви е чудно как човек може да си купи лъч светлина :)

Е да може и още как

Madonna - Ray of light най-уникалният албум на Кралицата :)

Слушали сте го нали??? Ако не сте направете го!!!!

Албумът е на 12 години......

Много от приятелите ми знаят, че аз съм луд фен на М и сигурно се чудите как така не съм си го купила отдавна :) ами и аз не знам честно да ви кажа. Просто онази сутрин се събудих и знаех, че трябва да си го купя. Отидох до няколко магазина, но уви..... нямаше го, но за това пък си го поръчах и той след 2 дни беше в ръцете ми :-) А и в онази сутрин бях решила че след като си го купя ще си направя и блог просто ей така за да споделя радостта си с хилядите хора :)

е Блога се забави с около седмица и половина понеже работа, ала-бала знаете как е.........

в петък бях на един купон и споделих с Йо, че ще си правя блог, понеже и тя има и я попитах какъв е смисълът му и т.н. тя ми обясни и ме попита "Фани а ти за какво ще пишеш там? За това как живота ти е свързан с фенството към Мадона & Майкъл ли?" Аз не и отговорих на въпроса защото дори и сега не знам дали ще пиша за това....

Може би........ Мисля че не ме бива много в писането..... Въпреки, че никога не съм имала по-ниска оценка от 5 на някакви есета в училище..........

Та ениуей :) ще пиша за всичко де що ми хрумне.....

пък вие ако искате ме следете

Няма коментари:

Публикуване на коментар