неделя, 7 март 2010 г.

Wonderland

Отидох да гледам филма на Тим Бъртън :)

Много е як!!!!

Но след като свърши на път за вкъщи се замислих как всеки живее в едни или други чудеса :)

всеки сам за себе си :)

да свои собствени чудеса :)

колко ли е удобно да си нахлупиш нещо на главата и да забравиш за онзи другия свят около себе си или пък да изпиеш нещо, което ще те направи много много по-голям от другите и ще можеш да ги смажеш просто ей така без да ти мигне окото.....

даааааам лесно е да го кажеш...... и май е още по-лесно да го направиш :)

не мислиш ли???

само трябва да си затвориш очите и да се пренесш там, където си свободен, там където си себе си..... защото никой не иска да си признае как слага маска за пред другите и как никога не е себе си, колкото и да твърди така.... малко са тези хора!!!!

аз познавам няколко от тях и да ви кажа хич не им е лесно....

има други обаче които се страхуват, страхуват се да си признаят, че са заедно пред света, да се изправят и да кажат: "Ето ние сме различни, заедно сме и сме щастливи"

и трети, за които родителите им или пък колегите им дори не подозират, че са други, различни от обществото..........

аз мисля, че те само си мислят, че са силни, защото не се обиждайте ама с кое показвате, че сте силни, с това, че се криете в миши дупки за да не ви разберат ли??? Да вярно е, че и аз съм такава до някаква степен и това ме убива, повярвайте ми, но е факт!!!!

само във вашият Wonderland свят сте себе си, а аз мисля, че това е грешка. Мисля, че трябва да се изправите и кажете кои сте, какво сте, да покажете достойнство!!!! Просто да спрете да се криете!!! Знам, знам, че е трудно!!!! Защото и аз съм в такова положение и ви разбирам на 100%

Но това няма да ни убие, нали???

Да ви кажа ли защо???

Защото имаме приятели!!! Да приятели!!!

Така както Alice има Mad Hatter, White Queen, Cheshire Cat, White Rabbit, Bayard & Tweedledee & Tweedledum :)

Вие имате ли подкрепата на вашите приятели???

Няма коментари:

Публикуване на коментар