петък, 5 март 2010 г.

Re~invent [ed]

Повторих си татуировката днес.....

Беше поизбеляла.........

Защо ли???

Тя е само на една година.........

За една година обаче ми се случиха доста, доста неща........

Много добре помня кога я направих и защо!!!!

04.02.2009, а малко по-рано му сложихме края......

Направих я за да не забравя К....... also known as Хлапето :)

Всичко премина доста бурно........ и аз сгреших и К сгреши..........

Май аз повече........ Исках за запечатам К завинаги в/у себе си да не забравям какво се случи и да ми напомня, че трябва да се преоткривам всеки ден.

Сега една година по-късно мисля, че успявам да се справя с това.....

Липсва ми!!!!!!!! Ужасно много ми липсва!!!!!!!

Снощи си лафихме някви общи приказки.........

Коментирхаме, всъщност К коментира мои стари снимки каза че ги харесва, харесва поведението ми на тях :)

Тези снимки са на 8-9 месеца и аз много се изненадах, че К ги вижда чак сега......... Хм......

Днес ми се случи и друго (няма нищо случайно да знаете) минахме покрай Народния театър и там на олтара на Майкъл 2 жени се суетяха около него и подменяха снимки и цветя, които вече бяха мокри и негодни да им се наслаждаваш и увехнали.....

Вятъра тогава подухна някак си по-друг начин.... точно на това място точно в това време!!!! беше........ странно........ май ми напомни как не трябва да спираме да вярваме, че можем да направим света едно по-добро място точно като се преоткриваме и помагаме на хората около себе си да се преоткриват.

2 коментара: