четвъртък, 4 март 2010 г.

Гняв

Дааааааааааа огромен!!!!!

Сега ще кажете, че човек не трябва да се хаби за неща от този сорт........

но аз съм емоционална и не се хабя, просто казвам..........

защо хората трябва да обсъждат кой какво си е купил и защо е дал толкова много пари за него???

Какво ги интересува??? Що тряя задължително да се обадят???

Защо трябва да коментират по колко пъти на ден ядеш???

и това човек м/у 30 и 40 години, който би трябвало да е доста улегнал за тази възраст, има си и семейство......... но не задължително трябва да коментира........ И това че еди кой си не можел да живее сам и да си плаща наема и да си купува цигари на тази заплата, че майка му и баща му все пак му давали пари......... този човек също така твърди, че е зъл за да възтържествува доброто.... Да бе да........ Та нали аз съм с този човек по половин ден, всеки ден!!!! Ебаси няма такава змия!!!!!!!! ама точно змия!!!! само седи и съска.......... и обсъжда, поне спря с коментарите относно яденето ми, че това най ме дразнеше!!!!!

Последният коментар беше по повод прекрасните ми зелени ботуши, че се били грозно напукали и не си заслужавали парите.......... Предишният, че НБУ не бил добър университет и че съм нямала да науча нищо там.........

Окей!!!!!!!!!! така мислиш, ама мен тва кво ме грее ебаси???

Опитва се да ме засегне, но не може..........

Животът е ужасно кратък........... И ако не живееш сега когато си на 20 няма кога!!!!!

Не съжалявам за ботушите!!! Те са прекрасни!!!! Мама ми ги подари за рождения ден!!!! Не съжалявам и за университета, нито за храната (ммммм)

Не искам един ден когато се разболея и умирам да се сетя, че не съм се насладила на храната и че не съм си носила ботушите до скъсване!!!!!!!!

Де да можеше да и затворя с цип устата!!! просто да спре да говори :)

е тя май има цип на мозъка си и без това........ дори развалените грамофонни плочи не звучат като нея, всъщност не, не може да се сравни с тях........ Много пъти се виждам как я обезглавявам от раз!!!! много е забавно!!!!!!! Както и да е.... Знам, че като напускам няма да си замълча и ще и кажа всичко и няма да съжалявам за нито една изречена дума с/у нея!!!

И все пак трябва да има нещо добро и у нея, нали???

Съмнявам се..............

Е май все пак има...........

Май все пак не е толкова лоша.........

Твърд характер като мен!!!!!!!!!!

Хора сме, човешко е да се греши а още по-човешко да се прощава.....

Nobody's Perfect!!!!!!!!!

2 коментара:

  1. "...е тя май има цип на мозъка си и без това........ дори развалените грамофонни плочи не звучат като нея, всъщност не, не може да се сравни с тях........ Много пъти се виждам как я обезглавявам от раз!!!! много е забавно!!!!!!! Както и да е...."

    Ахахахаха, как само си го казала, паднах :D Хаха, ще падна от смях, бива си те :)

    ОтговорИзтриване