понеделник, 15 март 2010 г.

Time goes by sо slowly & it's quiet

Уфффффффффф нещо съм яко спряла тези дни.......

времето ми не минава........

мисля си за разни неща, за това как не съм щастлива към момента....... и хората около мен ми изглеждат спрели, котката ми, приятелите ми......... всеки си има някви проблеми, всички са се умълчали.........

толкова е тихо по-дяволите!!!!!!!!!!! мразя да чувам тишината!!!!!!!! времето се влачи отвратително бавно!!!!!!!!!! хората бързат в едно ужасно бавно време.......... досега не обръщах внимание колко е забавено около мен или пък не съм искала??? човеците също се държат странно, всички са едни такива припряни, все едно не се наслаждават на моментите които животът им предоставя. колко ли от тях са щастливи??? сигурно много, ама понеже все бързат и се препират не го оценяват и усещат..... да....... така е........ всеки ден го виждам, че е така....... задават си въпроси един през друг, без дори да се изслушват.......... дали ако се спрат и забавят ще видят какво става около тях??? май не..... толкова са свикнали да бързат, все едно постоянно има едно зайче до тях, което им казва, че закъсняват за чаената церемония....... а те бързат ли бързат, но вместо да попаднат в wonderland, са в една постоянна въртележка, където гледат да приключат бързо и на следващият ден отново същото на ново...... а къде е лудия шапкар в тази шантава ситуация??? скрил се е и не иска да излезе!!!!!!!!!

чакам с нетърпение пролетта!!!! за да се събудя......... дано и другите с мен го направят...... всички ги е страх да експериментират и да се позабавят малко само с една крачка по-назад..........

а дали има и такива дето са притиснати от ежедневието и бързат пък за да избягат точно от него....... и така да е, няма разлика, щом бързат...........

май не е толкова гадно, че съм спряла..... сега ще се огледам и ще обърна внимание на нещо друго, нещо различно...........

спрете се и вие и се огледайте!!! първо в огледалото, а после и около себе си!!!! и забавете колкото се може повече хора с вас......

идва пролет, насладете се!!!!!!!!

2 коментара: